Dovolenka - Bulharsko - 2007 eh!

11. června 2008 v 19:22 | Girl in the box |  The path of time
Už večer deň pred odchodom ako sme sa balili nastal problém. Totižto mali sme kopu vecí a nemali sme dosť tašiek na ich zabalenie. Tak o 21:30 ešte moja máti musela obvolávať zopár ľudí či nemajú náhodou požičať tašku. Nakoniec požičala od susedy Žužu. A tak sme šli: 3 prepchaté tašky, 2 prepchaté rupsaky a slnečník. Proste estetično. Odchádzať sme mali v stredu 4. júla okolo ôsmej ráno ( neviem či ma chytá skleróza abo čo ale ja si fakt nepamätám presný čas ) ale samozrejme zopár ľudí meškalo čiže náš odchod sa o nejakých "pár" minút posunul. Zopár ľudí bolo už nervóznych a ja som sa mala aspoň na kom zabávať. Cesta bola dlhá. Veľmi, veľmi dlhá. Jak sme cestovali cez Rumunsko som myslela, že o tom štáte napíšem aj samostatný článok tuto na blog úplne som bola z neho hotová. Také je to tam všetko divné. Chvíľami je to krásna krajina plná zelených lúk a stromov, či krásnych sídlisk.. a chvíľami som mala pocit, že cestujeme cez posledný zapadákov. Akurát jak sme tam mali niekedy v noci na pumpe autobusovú pauzičku na WC a na iné oné mala som tú česť na vlastné oči uvidieť rumunskú povoľnú ženskú-čiže kurvu. Čakáme si v rade na WC ( ktorý bol furt strašne dlhý som niekedy myslela, že už nevydržím a sa počúram ) a zrazu vedľa došla taká ženská jak tranzvestita vyzerala, všetkých si nás začala obzerať a potom už len vybehla na cestu a stopovala autá. No nejako sa jej nedarilo. Žiadne auto jej nezastavilo. Chuderka asi v tú noc nemala veľa kšeftov. Inak som v buse veľmi nevedela spať, ale keď som občas zadriemala a keď som sa potom zobudila mala som problém rozoznať či sa mi ešte sníva abo to už je naozaj. Pozerali sme kopu filmov dosť dobré boli podaktoré, jeden taký český sme kukali a on taký brutálny bol. Sa volá, že: Účastníci zájezdu. Ale späť k ceste: Tí dvaja šibnutí šoféri čo sa furt striedali obidvaja veľmi rýchlo jazdili až som mala niekedy pocit že ma v zákrute vyhodí zo sedadla. Ale tak sme boli v Bulharsku nie o ôsmej ako sa plánovalo, ale už o 5:30. Vysadili nás a čau-čau..Ubytovali sme sa v penzióne Mária, celkom bol pekný dokonca sme mali z bratom sami izbu-oddelenú od rodičov čiže pohodka. Naše dni prebiehali takmer vždy rovnako. Ráno sme vstávali už o siedmej najedli sme sa a šli sme na pláž. Tam sme sa vyvaľovali na slnku asi do 11-tej a potom sme šli domov. Najedli sme sa trošku pooddychovali a poobede o tej druhej sme šli zase na pláž, kde sme sa zase vyvaľovali na slnku a okolo tej pol šiestej sme šli opäť domov ( no nie domov do Košíííc ale do penziónu, hohóó ). Najedli sme sa a večer sme šli do mesta. Tam som si každý večer kúpila takú úžastnú zmrzlinu v ešte lepšej oplátke -oni vám tam dajú obrovské kopce zmzliny do oblátky a potom sa to počíta na gramy, že koľko zaplatíte, to ne jak u nás platíte 8 korún za miniatúrny kopček ktorý zlížete za dve sekundy- no a potom som vkuse nadávala, že nič nerobím iba sa prežieram. Ale ta čo no, pravdu som mala. Ale si nemyslíte, jak som vám opísala naše dni, že nuda bola. Nie, nie. Práveže naopak - bolo úplne super. Počasie výborné, pláž na ktorú sme chodili bola nádherná. Kopa piesku, krásne more, ktoré bolo dokonca zrána priehľadné. Ale poobede väčšinou vždy začal fúkať fajný osviežujúci vetrík a začali sa robiť vlny. Raz boli dokonca také vysoké, že som myslela, že skapem. Toľko slanej vody dokopy som ešte v živote nepopila. A vtedy som si povedala, že jedlo už nesolím. No samozrejme jak som došla domov posolila som si k chlebu paradajku. Jediné mínus bolo, že v mori plávali medúzy. Sice také maličké priehľadné ale ja som z nich mala šoky. Videla som ich aj keď pri mne neboli. Hotová paranoja.Na pláži bolo furt kopu ľudí. Vkuse tam predávali kukuricu, šišky, ajskrím marožnu - čiže zmrzlinu a raz tam bol dokonca taký plyšový mikimauz čo sa s každým fotil. Robila som sa, že spím dokonca som mala tričko na hlave aby nedošiel aj ku mne. Ale došiel, hodil sa na deku strhol mi tričko z hlavy a už fotograf fotil. Ale sranda to bola. Sa mi páčilo to, že kde som sa obzrela ľudia tam hovorili všelijakými jazykmi. Boli tam Bulhari, Nemci, Maďari, Češi, Slováci .. S bratom sme si kúpili volejbalku. A potom ma vkuse volal do vody hrať volejbal. Už ma to nebavilo. Raz ku nám došla jedna holka či si môže zahrať s nami. Asi to bola Bulharka-nič som jej nerozumela. Ale tak milo vyzerala... No a mesto bolo tiež super. Mali sme ho od domu asi 5 minút cesty. Furt tam bolo kopu ľudí, dokonca sme stretli aj Petra Modrovského ( akurát som si zistila jak sa volá ) ..viete to je ten čo tancoval so Zuzanou Fialovou v Lets Dance. No možno neviete kto ste to nepozerali ale však neva. Moja mama bola z neho úplne hotová. Ešte stále nechápem prečo. A inak všade tam predávali všelijaké suveníri atď. Kúpila som si tam taký brutálny zapaľovač, náramky, naušnice, Klerenca ( tak som pomenovala to malé plyšové čudo ) bríle, tričko.. a našla som tam aj jeden brutálny Etno obchod. Chcela som si v ňom kúpiť vodnú faju ale oco mi povedal, že nevihodí teraz kopu peňazí na faju a potom nebudeme mať čo jesť a že keď ju tak veľmi chcem mám si šetriť a kúpiť si ju doma v Košiciach. Tak teraz šetrím. A to isté mi povedal keď som si chcela kúpiť bongo. A že už len to mu chýba aby som mu doma bubnovala. Ts! Ale väčšinou sme ostávali v meste s bratom dvaja. Rodičia nám dali nejaké peniaze a odišli domov. Brat si vždy kúpil cigarety a už fajčil jednu za druhou. Lama. No a potom raz jak sme sa prechádzali po Pomorí tak zrazu zdvihnem hlavu a taký šok. Predomnou na motorke sa preháňal Ďuďo z Hexu aj s deťmi svojími. Som chcela bežať za ním, že sa vyfotiť ale akurat sme nemali dobitú baterku vo foťáku. Také nervy som mala, ja ho žerem totiž. No ono foťák sa nam vybil a my sme nevedeli nájsť baterku. Oco myslel, že ju zabudol doma v Ke ale nakoniec jak sme už došli domov sme sa vybalili a sme ju našli úplne naspodku v taške pod takým tým tvrdým okrajom. Neščesce ! A cesta naspäť bola fajn. Zase sme pozerali filmy, zase som nespala - iba polhodinku! Snáď sa vám to bude chcieť vôbec čítať. A čo by som vám ešte napísala. Neviem no. Ono mala som sa na tej dovolenke fakt výborne aj sranda bola ale to vám všetko ani nemôžem napísať však by vyšiel článok na 500 strán :D a ani už nevládzem písať.. čiže také zhrnutie: opálená som, od stáleho jedenia pribratá tiež :D oddýchnutá tak trošku. A teraz hor sa užívať si leto doma... jáááj a melóny tam mali úžastné, taktiež nektarinky a aj paradajky. Mňam!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.